Opis: | Kod obrazka: D 17697 | Donald przypomina Sknerusowi o wypłacie i wybiera się do domu, gdy spotyka w Skarbcu swojego sobowtóra – okazuje się nim Magika de Czar w przebraniu. Wiedźma dostaje się do gabinetu centusia, gdzie rzuca na nich czar, który powoduje, że po wypowiedzeniu imienia ofiary zaklęcia z jej pamięci znika znaczenie następnych usłyszanych słów. Kaczory zapominają o najprostszych rzeczach – o schodzeniu ze schodów, korzystaniu z drzwi, prowadzeniu samochodu aż w końcu - chodzeniu. Mimo to, dzięki pomocy Siostrzeńców udaje im się dostać na lotnisko, lecz tam zapominają kolejnych czynności – Sknerus danych Magiki, a Donald – w ogóle mowy. W końcu jednak Sknerus rzuca się na tajemniczą dla niego złodziejkę, gdy wybucha bomba oszałamiająca, a na Magikę trafia magia różdżki. Zadowolona odlatuje helikopterem, gdy pilot pyta ją, jakie było jej największe marzenie. Gdy zdruzgotane kaczory wracają do Skarbca, spotykają tam czarownicę, której wmawiają, że przybyła po to, by oddać bogaczowi monetę. Celebrując zwycięstwo, Donald celowo mówi, że Sknerus nie wypłacił mu zarobionych pieniędzy – w ramach zemsty, Sknerus sprawia, że Donald zapomina o istnieniu schodów.
Jest to sequel "Odwróconych". |